TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 100 RON

Procedura reclamatii

Reclamaţiile referitoare la lipsuri din colet, neconformitate produse, erori de facturare, alte produse primite decât cele comandate,  vor fi transmise de catre Cumpărător   în termen  de maxim  3 zile de la primirea produselor.

Reclamaţiile primite după această perioadă, nu vor fi luate în considerare. Reclamatia va fi adresata personalului specializat la adresa de email: office.ecomstore@gmail.com. Odata cu notificarea scrisa se vor atasa si foto sau video, in functie de situatie.

Pentru returnarea produselor se vor lua în considerare condițiile enumerate în Politica de Retur.

De reținut:
- anumite produse presupun condiţii de păstrare specifice, astfel, reclamaţii ulterioare de calitate nu pot fi primite şi compensate, având în vedere lipsa controlului nostru pentru condiţiile de păstrare și manipulare;
- unele produse prezintă în mod natural sedimente, aglomerări sau un miros mai puțin agreabil. Aceste aspecte nu constituie probleme de calitate, iar înainte de a le reclama vă rugăm să citiţi fişa produsului unde sunt specificate aceste caracteristici.

Află mai multe despre soluționarea litigiilor aici.