TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 100 RON

Politica de returnare

  Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

   Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online sau in afara spatiilor comerciale, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere

   Conform cu art 9 alin 1 consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. 

  In cazul persoanelor juridice, conform legii in vigoare, acestea nu au calitatea de consumator.

  Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

  Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului costul produselor, inclusiv costurile livrării în cazul în care se returnează întreaga comandă (retragere totală) și exclusiv costul livrării în cazul în care se returnează doar o parte din comandă (retragere parțială), nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat cu privire la decizia Cumpărătorului de a se retrage din prezentul contract. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele sau până la momentul la care a primit dovada de la Cumpărător că acesta a trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

   Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, ambalate corespunzător pentru protecția pe durata transportului. Costurile returnării vor fi suportate de Cumpărător. Returnarea se va face prin aceeași metodă de transport prin care Cumpărătorului i s-au livrat produsele. In urma completarii formularului de retur Vânzatorul va depune in numele Cumpatorului o solicitare de ridicare colet la firma de curierat parteneră.

   În cazul in care Cumparatorul doreste sa faca demersul de predare al coletului pe cont propriu  este necesar sa respecte urmatorii pasi :

1. Completarea formularului de retur in care va solicita adresa pentru expedierea coletului

2.  Dupa aprobarea cererii vi se va transmite pe email pentru expedierea coletului.

 3. Clientul va raspunde la email office.ecomstore@gmail.com cu urmatoarele   informatii : firma cu care a decis sa retrimita coletul, numarul de awb precum si numarul de cont pentru rambursarea banilor.

   In situatia in care pașii de mai sus nu vor fi respectati este posibil ca  receptia coletului sa nu se finalizeze.  Vanzătorul fiind exonerat de orice obligatie . 

  Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc., și care nu pot fi repuse în vânzare. 

    Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Exceptii:

Nu pot fi retrase contractele ( nu se accepta la retur) care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art.16 din O.U.G Nr.34/2014, printre care:
- furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator. In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. 

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

  Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri acestea vor fi returnate doar sigilate. În situația în care bonusul a fost desigilat acesta nu mai poate fi returnat iar contravalaorea acestuia va fi retinuta din valoarea de rambursat.